Świąteczny przepiśnik.



Witajcie.
Grudzień już za pasem pora więc zacząć przygotowania do świat.
Kartki się tworzą, ozdoby świąteczne również...
A czy ktoś z Was szykuje się do świątecznych wypieków?
Ja w tym roku na pewno zrobię pierniczki i babeczki.
śledzia też nie zabraknie ;)

Co roku mam jednak ten sam problem, bo moje przepisy są porozrzucane po różnych książkach lub muszę szukać przepisów spisanych na luźnych kartkach, bo też pochowałam je "pod ręką".
W tym roku jednak nadarzyła się okazja, żeby wszystkie przepisy znalazły się w jednym miejscu.
Postanowiłam wykonać przepiśnik, w którym zapiszę wszystkie ulubione świąteczne i mniej świąteczne przepisy, bo za rok nie szukać ich po kątach.











Materiały:

   

   

   




1 komentarz:

  1. Taki przepiśnik z kilkoma "zdradzonymi" przepisami może też być fajnym prezentem np mikołajkowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger