zimowa dekoracja świąteczna

witajcie!

dziś do Was z takim pytaniem: stroicie dom na święta? Ja to uwielbiam!!! i dlatego dziś chcę Wam pokazać jedną ze sporządzonych przeze mnie dekoracji:



Na moją prośbę @Papelia wg poniższego wzoru


tekturka wieszak love

wycięła mi ze sklejki taką ozdobę. Następnie potraktowałam ją gesso białym



a po wyschnięciu- antycznym pudrem postarzającym


Na takiej bazie przy pomocy kleju na gorąco przymocowałam kwiatki, wykonane z foamiranu



Do ich sporządzenia przydadzą się pręciki

A do wykończenia całości- płatki śniegu


oraz brokat


No a teraz jeszcze kilka zdjęć







I to tyle na dziś-pozdrawiam Was gorąco, Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger