Planner - stemplowy bullet jurnal


Witajcie :)

Dziś na blogu Craft Style mój pierwszy post w 2020 roku.
Zaczynam go od czegoś zupełnie innego.
Postanowiłam, że ten rok będzie pełen planów i celów do realizacji, więc by mieć te wszystkie plany i cele potrzebuję gdzieś je spisać.
Korzystając z okazji i pomysłu postanowiłam pochwalić się Wam moim nowym Bullet Jurnalem, który będzie mi w tym roku służył za planner.

Bullet jurnal cechuje się tymże jest to notes w kropki, który zapisujemy i dekorujemy według własnego uznania.
To sprawia, że możemy nie tylko okiełznać nasze plany, codzienne zadania i ważne rzeczy do zrobienia, ale też pozwala twórczo i kreatywnie się wyszaleć, bo możemy go zdobić jak nam się tylko podoba i czym tylko mamy pod ręką.

W moim plannerze wykorzystałam kilka naszych Papeliowych stempli oraz kilka tuszy Memento.
Do tego żelowy pisak i pierwsze strony już są.




Postanowiłam, że mój planner będzie się zaczynał od rocznego kalendarza, ale nie chciałam go wklejać (choć takie wklejki też są mile widziane, bo przyspieszają zdobienie i wypełnianie plannera).
Jak widzicie do podkreślenia, ze jest to kalendarz na 2020 rok użyłam stempla mojego projektu "Zwoju" :)



Kolejne strony to cele kwartalne, które wstępnie już zapisałam.
Kolejne będę uzupełniać jak tylko przyjdzie mi coś do głowy ;)


Przeglądając odmęty internetu zainspirowałam się różnymi plannerami. Niektóre zaczynały się właśnie od witania miesięcy, co postanowiłam wykorzystać u siebie. 
Witając styczeń, stronę udekorowałam stemplem pisma i śnieżynką, oraz niebieskim i zielonym tuszem. W ten sposób ukierunkowałam zdobienie kolejnych styczniowych stron.








Mam nadzieję, że podsunęłam Wam kolejny ciekawy pomysł na wykorzystanie naszych stempli i masek.

Materiały:

      

      

      

   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger