Biżuteria z piórkami :)

 Witajcie Kochani

Dziś zapraszam Was do wspólnego tworzenia biżuterii.

W sklepie Craft Style znajdziecie całą gamę obłędnych piór, ciut dodatków biżuteryjnych,

coś tam wygrzebiecie w domowych przydasiach i do dzieła.

Jak zawsze nie umiałam zdecydować się co zdziałać więc...

powstało kilka drobiazgów w mam nadzieję bardzo twarzowej kolorystyce.

Na początek... mój ulubiony zestaw, czyli kolczyki z wisiorem, 

oczywiście z puchowymi pawimi piórkami.


Uwielbiam te opalizujące piórka, kilka dodatków i jest uroczy upominek.



Drugi zestaw, to kolczyki i broszka :) 

w obłędnym kolorze jaskrawej zieleni, podkreślone piórkiem bażanta.


Kolczyki z oliwkowych piórek, z pomarańczowymi dodatkami zapewne już gdzieś widzieliście, 

ale postanowiłam je również dodać do tego postu, bo są naprawdę wyjątkowe.


i ostatnie na dziś kolczyki, są bardzo delikatne... w błękicie

strasznie lubię, puchate piórka Marabuta


Ze sklepu Craft Style użyłam między innymi:








Jeżeli spodobała się Wam moja inspiracja, 

zachęcam do tworzenia własnej oryginalnej biżuterii.

Hmmm, coraz bliżej święta, a to naprawdę, wyjątkowy upominek.

Dziękuję i do zobaczenia.

Syla.







9 komentarzy:

  1. Красивые украшения! Где вы берёте перья птиц?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irina - please visit our shop www.craftstyle.pl
      We have many feathers :)

      Usuń
  2. Przepiękne biżuteria. Pierwszy zestaw podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolejne w planie :)
      ps. też ten pierwszy podoba mi się naj...

      Usuń
  3. Wspaniała biżuteria, a szczególnie podoba mi się pierwszy i ostatni komplet.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie cieszy, że się spodobały :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger