Konewka czyli królisiowy domek

Witajcie

już jakiś czas temu trafiła do moich rąk przepiękna, sklejkowa konewka. A ponieważ wiosna zdaje się przyszła, to w ramach przedświątecznych przygotowań króliczki ruszyły ją zasiedlić. Wydaje mi się, że całkiem nieźle ją zagospodarowały-zobaczcie jak wygląda królisiowy domek w konewce:





Pora wyjaśnić, czego użyłam:


konewka ze sklejki


tekturka okno i okiennice


brama v.11

Użyłam też kleju Magic

kostek 3d


I jeszcze kilka zdjęć:








Mam nadzieję, że moja praca przypadła Wam do gustu

pozdrawiam gorąco

Wasza




3 komentarze:

  1. Bardzo intrygująca kompozycja. Mam konewkę i już jakiś pomysł w głowie, zobaczymy co z tego wyjdzie 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki ! dziękuję i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Widać ogromną pasję i wyobraźnię. Jestem zachwycona. Inspirujące.
    Grażyna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger