Przywołujemy wiosnę - kartka DL


Witajcie.
Dziś chciałabym przywołać nieco wiosny. Niby śniegu nie ma i go nie zapowiadają, ale ta nasza wiosna też nie bardzo chce się rozkręcić ;)
Postanowiłam więc umilić Wam dzień luźną kartką z pięknymi kwiatami, które znajdziecie na papierach Craft o'Clock. Nasze cudne tekturkowe dekory pomalowałam farbą vintage w kolorze oliwkowym, jej odcień idealnie wpasował się w kolorystykę papierów.



Jako, ze kartka nie ma przeznaczenia, w centralnym punkcie kompozycji przykleiłam motyla, który jest niepisanym symbolem wiosny. bo tekturek znajdziecie listki z masy odciśniętej w foremce silikonowej również podmalowane farbą. Fragment koronki i serwetki z wykrojników uzupełniły kartkę.



Z papierów wycięłam jedną z kompozycji - wybrałam tę z ptaszkiem na kwiatach, co pozwoliło mi nie używać kwiatów papierowych (nie zawsze są pod ręką ;).



Mam nadzieję, że rozjaśniłam Wam dzień i przywołałam nieco wiosennej pogody.

Materiały, których użyłam:
   

      







1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger