CO PRZYNIESIE ZAJĄCZEK?

Witam Was już prawie świątecznie

W tym roku święta Wielkiej Nocy będą wyjątkowe dla wszystkich. Nikt z nas nigdy nie był w takiej sytuacji. Wierzę jednak mocno, że w tym trudnym okresie odnajdziemy siebie nawzajem, zbliżymy się w naszych relacjach i święta będą cudownym, rodzinnym czasem, zapamiętanym na długo.
Jak święta, to i przysłowiowy "zajączek"- czy w tym roku też przyniesie Wam prezenty?
 Z pewnością. A, by umilić Wam oczekiwanie na niego przygotowałam świąteczną ozdobę, w bardzo słonecznych, energetycznych kolorach.



Pracę wykonałam na bazie ZAJĄC duży, którą pokryłam białym GESSO, a następnie pomalowałam Farbą akwarelową COLOR GLOW Citrine





By nadać nieco faktury powierzchni nakleiłam potłuczone naturalne skorupki jajek, oraz użyłam Papeliowej Maski Winogronowej




Kompozycję tworzą własnoręcznie wykonane kwiaty z foamiranu, i jajeczka styropianowe umieszczone w skorupce. Świąteczny akcent to również Papeliowa  tekturka BAZIE, którą tu zostawiłam w jej naturalnej postaci. Lekkości nadają motylki z zestawu VINTAGE TIME






Zachęcam do stworzenia własnoręcznych dekoracji świątecznych- prócz swojej właściwej funkcji przynoszą ogromna dawkę satysfakcji i zadowolenia ;-)



Materiały ze sklepu Craft Style wykorzystane w pracy-






Życzę Wam zdrowia na te święta, czasu dla rodziny, dla siebie, spokojnych myśli i wielu kreatywnych pomysłów- "Wesołych Świąt!"

Z pozdrowieniami- Żaneta





6 komentarzy:

  1. Piękna świąteczna dekoracja. Wiosenna kolorystyka nadaje jej radosnego wyglądu.
    Również życzę spokojnych i radosnych świąt Wielkiejnocy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, spokoju, zdrowia i wszystkiego, co tylko Ci trzeba z okazji tych świąt :-)

      Usuń
  2. Cudna dekoracja, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger