Urodzinowa kartka z gorsetem

Witam Was serdecznie w Wielki Piątek.
Choć rozpoczynają się święta, dziś będzie nie świątecznie tylko urodzinowo.
Do wykonania kartki na 30 urodziny dla Ani wybrałam piękne Papeliowe papiery scrapowe z małego bloczka Kryształy amarantu




Bazę kartki dodatkowo ozdobiłam motylami z brokatu wykorzystując do tego celu maskę Motyle i Biały opalizujący brokat



Do tej kartki idealnie pasowała mi Tekturka Sexy gorset. Gorset pomalowałam metaliczną farbą Cadens i przeciągnęłam przez dziurki czerwony sznureczek. Rękę i kieliszek szampana pokolorowałam markerami alkoholowymi.
Również markerami pokolorowałam Tekturki - gałązki dodane do bukietu



Wszystkie elementy na kartce podklejone są kosteczkami dystansowymi co daje przestrzenny efekt całej pracy. 

Zachęcam Was do zakupów w sklepie Craft Style. Znajdziecie tam wiele ciekawych produktów, które wykorzystacie w swoich pracach rękodzielniczych. Znajdzie również ciekawe dodatki dekoracyjne. 
  






Dzisiaj żegnam się już z Wami życząc spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych

Alina/a-lenka

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger