KARTKA SZTALUGOWA DLA TATY

Witam Was w czerwcu ;-)

Dziś przychodzę do Was z inspiracją na męską kartkę ;-) Moja, jest w nieco innej formie- to kartka sztalugowa. Przygotowałam ją dla kogoś , kto jest tzw."złotą rączką". Kolorystyka i styl jest w tym klimacie, a różne drobne elementy dodają jej smaczku ;-) Ten zastaw- kartka z pudełkiem- jest dedykowany Tacie- bo to właśnie tatusiowie mają swoje święto w czerwcu :-) Zapraszam- oto ona :-)










Do stworzenia kartki i pudełka dla niej wykorzystałam papier KRYSZTAŁY AMARANTU


Brzegi potraktowałam OLIWKOWYM TUSZEM





Skoro praca jest dla majsterkowicza lub budowlańca to nie może być jak "spod igiełki" ;-) Dlatego przez szablon MUREK nałożyłam bardzo nierówno cieniowane cegiełki, oraz dodałam postarzone tekturki KOŁA ZĘBATE









Kartka w różnych odcieniach brązu i zieleni, z dodatkiem szarości- idealny męski zestaw ;-)


Pozdrawiam Was słonecznie 


Produkty, z których skorzystałam znajdziecie tu-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger