Raz, dwa, trzy, Baba-Jaga patrzy ;)


Witajcie Kochani,
Chyba każdy z Nas, świadomie, lub mniej świadomie ;) 
wraca do dzieciństwa.
Czasami w zabawie z Naszymi pociechami.
Czasami... Niech każdy dopowie sobie sam ;) 




Od jakiegoś czasu spoglądałam na tę czaszkową bazę,
potrzebowałam czasu...
bo nic na siłę ;) 
No i nagle... znienacka... trach, bum i łup...

Raz, Dwa, Trzy, Baba Jaga Patrzy :) 



Pamiętacie tę zabawę?
W grze powinno uczestniczyć przynajmniej kilka osób. Jedna z nich, nazywana Babą-Jagą, znajduje się w pewnej odległości od reszty grupy i jest odwrócona tyłem.
 Gracze biegną w kierunku Baby Jagi. Po wypowiedzeniu słów: raz, dwa, trzy, Baba Jaga patrzy,
odwraca się do graczy. Wszyscy uczestnicy zabawy zamierają – nie mogą się poruszać, mówić, śmiać się. Baba Jaga stara się ich sprowokować, np. rozśmieszając. Jeżeli ktoś się poruszy lub zaśmieje, musi wrócić do punktu startu.
Po chwili Baba Jaga znów się odwraca i cykl się powtarza. Celem graczy jest dotarcie do Baby Jagi, gdy ona nie patrzy, i dotknięcie jej. Zwycięzca zajmuje miejsce Baby Jagi.




Hmmm, czy moja Baba Jaga jest wystarczająco straszna, 
by zatrzymać Was w bezruchu ;) 



Do ozdobienia bazy, użyłam mojego ulubionego szablonu Gałązka Nina 01
trybiki, cyferki, odlewy z masy.




Po ułożeniu kompozycji i jej przyklejeniu, całość zamalowałam czarnym gesso
gdzie nie gdzie rozjaśniłam białym gesso,
Całość pokolorowałam woskami Finnabair,
i wykończyłam proszkami 13 arts.





Serdecznie zapraszam Was do eksperymentowania z mediami.
To cudowna zabawa i niejednokrotnie zaskakujące efekty.




Do ozdobienia mojej bazy użyłam:










Dziękuję, że jesteście.
Pozdrawiam, Syla.


4 komentarze:

  1. Jak dla mnie idealna kompozycja, ta maska z trybikami świetnie zagrała. Kolorki super-to będzie jeden z moich ulubionych projektów 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czaszka, ciekawy projekt do zrobienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gostei muito .
    belo post e belo trabalho.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger