Kobiecy layout

Dzień dobry!
Wakacje niestety dobiegają końca, wszyscy są już myślami w nowym roku szkolnym. Ale zostało jeszcze kilka dni na lenistwo albo... twórcze zmagania.
Dzisiaj temat dla mnie niełatwy czyli LO. Bardzo rzadko robię layouty, wolę mniejsze formy scrapowe ale dla Was wszystko;)


Tło mojej pracy to wzór maski MK-03 otrzymany po nałożeniu czarnego ATYCZNEGO GESSO oraz stempel PISMO odbity czarnym tuszem. 


Użyte przeze mnie tekturki potraktowałam różnymi mediami: serwetka DELFINA jest pokryta czarnym gesso i złotym woskiem a BALETKI na wieszaku i GAŁĄZKA z listkami pudrami do embossingu.


Kompozycję uzupełniają stempel RÓŻA, pióra KOGUTA oraz CZARNE i ZŁOTE mikrokulki.



Użyłam także WOSKU do lakowania - odbiłam stempel DRZEWO:


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do twórczej pracy i stawiania sobie wyzwań.
Poniżej lista użytych przeze mnie materiałów:

  
  
  
  
 
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger