Zaproszenie na herbatkę

Witajcie!!!

 Jak widzimy jesień już się u nas zagościła , więc dziś zapraszam na moją kolejną inspirację . Jest to bardzo prosta praca , którą szybko można wykonać . 


Pierwsze co zrobiłam bazę czajnik pomalowałam białym gessem, po wyschnięciu lekko zeszlifowałam papierem ściernym, potem nakleiłam papier klasyczny od ITD Collection . Kiedy klej wysechł zabrałam się za tło zmieszałam z sobą dwie farby i wyszedł taki kolorek podobny do capucino. 


kolejny krok to użycie maski oraz stempel pismo. Oczywiście wszystko zostało zabezpieczone lakierem akrylowym . Na samym koncu został przyklejony wycisk z masy samoutwardzalnej i tekturka . 

Jak sami widzicie bardzo prosta praca nie wymagająca dużej pracy. Mam nadzieję że moja inspiracja Wam się spodoba. 



Użyte materiały:




Pozdrawiam i miłego dnia życzę , buziole :-) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger