Zimowa karteczka z dziewczynką

 Witajcie


wiecie, że dziewczynki, dziewuszki, laleczki i sukieneczki to jeden z moich ukochanych motywów?

Mam nadzieję, ze tak

A jeśli nie, to popatrzcie:



Tym razem przygotowałam okazjonalną kartkę ze stempelkiem Klementyna w paputkach


https://www.papelia.pl/pl/p/Stempel-gumowy-KLEMENTYNA-w-paputkach/16228


Dziewczynkę usadowiłam na tle shaker boxa wykonanego z tekturki od Papelia


okno

Do ozdobienia pracy wykorzystałam cekiny




cudowną dziewczynkę pokolorowałam przy pomocy mazako-stempelka


stempelek umocowałam do bloczka


i wycięłam przy pomocy nożyczek:

odrobina koronki, scrapek z wykrojnika pozwoliły mi uzyskac taki efekt:





Mam nadzieje, ze spodobała wam sie moja Klementynka.


pozdrawiam gorąco



5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger