Kłódka do jesiennego ogrodu - tutorial

Witajcie kochani.

Jesień u nas rozgościła się na dobre, liście mają piękne barwy, więc dziś przychodzę do Was z kolejną inspiracją. Przygotowałam Kłódkę do jesiennego ogrodu. 


Pierwszy krok to dobór papieru, użyłam papier skrapowy z kolekcji Ciao Bella - Sound of Autumn Collection, na którym wycięłam kształt bazy, potem nakleiłam go na bazę . 




W czasie kiedy schła mi baza przygotowałam sobie tekturki oraz skrapki, którymi ozdobię naszą kłódkę. 



To teraz najprzyjemniejsza praca układanie kompozycji. Jak już wcześniej wspominałam bazę ozdobiłam wcześniej przygotowanymi skrapkami oraz tekturkami.





 Żeby praca nie była płaska najpierw przykleiłam trochę sizalu w dwóch kolorach. Jak widzicie praca bardzo prosta i przyjemna i w jakich pięknych kolorach jesieni. 


A o to jak prezentuje się praca w całości. 








Użyte materiały:

2. Tekturka brama
3. Tekturka owoce jarzębiny
4. Tekturka liscie dębu
5. Klej magik. 

Mam nadzieję ,że moja inspiracja Wam się spodobała. Pozdrawiam serdecznie . 





 

1 komentarz:

  1. Wynn Resorts International launches Wynn Resorts as retail
    Wynn Resorts International, the online gaming 윈 조이 포커 시세 arm 일본 야구 분석 사이트 of Wynn Resorts and 램 슬롯 순서 including 돌겠네진짜 the Wynn 스포츠사이트 Macau, Encore Boston Harbor, Wynn Macau, Wynn Palace,

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger