Brak tytułu

 Z życzeniami :)

Życzę Wam Wesołych Świąt (może troszeczkę spóźnione) i Szczęśliwego Nowego Roku, aby niemoc twórcza nas nie dopadała :) Serdecznie dziękuję, że mogłam być tu z Wami i zapatrzeć się na wasze cudowności. Dodaję parę zdjęć zainspirowanych świętami i przecudowną paczką, która dotarła do mnie w wigilię dzięki eKaleta.com :) Aż żal opuszczać tak sympatyczne grono.

Dostałam przepięknej urody pióra, koraliki koloru brązu, kilometry sznurka i wiele innych, tu widzicie filcowane piękne koraliki, które po prostu musiałam obszyć sznurkiem i koralikami :)


 Wygląda jak maleńka bombeczka, ale zastosowanie może być różne- wisior, lub kolczyki





Inspiracje kolorystyczne choinką i tą wiosną za oknem :) Trochę drutu i koralików i ta dam miałam się w co ubrać na wigilię :)


Dziękuję za spędzony czas, za sympatię :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger