Recykling z motylkami - kurs

Witam serdecznie :)

1 maja rozpoczęło się na naszym blogu wyzwanie "Dla Mamy - praktycznie i z owadem". Zainspirowana tym wyzwaniem zrobiłam jeszcze dwa pudełka.
Chociaż zamiast dla Mamy jest to prezent dla mojej siostry :) <3


Najpierw szarym papierem okleiłam pudełko z Rossmana po patyczkach higienicznych dla dzieci.

 Przykleiłam po bokach białe naklejki motylki i kwiatki. 
Górne krawędzie okleiłam lustrzanym borderem z czarnym wzorem.


 Po środku wieczka umieściłam białą wstążkę. 
Rogi wycięłam dziurkaczem narożnikowym oraz przykleiłam zielone kryształki
Na środku przykleiłam klejem magic puchowe piórka i dużego motylka.
 
 Tak wygląda duże pudełko.


 Pudełko po zapałkach najpierw pomalowałam czarną farbą plakatową. 
Zależało mi na tym, aby krawędzie były jednego koloru i odznaczały się od papieru.

Na wierzchu znalazły się piórko, kryształki i mały motyl wycięty dziurkaczem.


Każdą krawędź okleiłam szarym papierem i naklejkami kwiatków, 
czyli podobnie jak na dużym pudełku.


Komplet podarowałam siostrze na jej 30 urodziny.  
Do małego pudełka włożyłam wisiorek z aniołkiem. 
W dużym znalazły się zrobione przeze mnie wizytówki z adresem bloga mojej siostry.


 Małe pudełeczko włożyłam do dużego i całość przewiązałam białą wstażką na dużą kokardkę ;).


I tak powstał zestaw idealny moim zdaniem na prezent.

Użyte materiały ze sklepu ekaleta.com:


Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Piękna i subtelna praca i to z pudełka od zapałek? Ale jesteś pomysłowa! Jestem zachwycona! Pozdrawiam Cię gorąco i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger