Powrót do łask

Witajcie,
zgodnie z tytułem powróciły sznurki do łask, ostatnio troszeczkę zaniedbałam moją igłę i sznureczki, więc je głaszczę. Powstała broszka, a raczej wisiorek, biżuteria 2 w 1. Z pastylką masy perłowej, turkmenitem i toho. Oczywiście w moich ulubionych kolorkach :)


Na przekór sobie wzięłam czerwony sznurek do ręki, uszyłam kolczyki w połączeniu beżu i złota. Szklane koraliki pięknie mienią się w słońcu czego niestety zdjęcie nie ukazuje. Dla porównania lewy kolczyk bez naszytych fasetowanych kryształków, prawy z kryształkami. Czasami dopiero na zdjęciu lepiej widać że czegoś jest za mało lub za dużo, szczególnie jeśli się szyje nocami :) bo w dzień już inaczej wyglądają. Nie wiem jak inne dziewczyny szyjące, ale ja bardzo nie lubię pruć tego co uszyłam, wolę uszyć od początku.


Na zakończenie kolczyki 1,5 cm z drucików posrebrzanych z bursztynkami. Końce drucików młotkowane, bigielki posrebrzane.


Pozdrawiam serdecznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger