Niezwykły efekt kalkomanii


Czasem proste pomysły z użyciem niewielu,
ale jakże niezwykłych materiałów , sprawdzają się najlepiej.
 Ciemne tło i biały transfer kalkomanii to jeden z tego typu
eksperymentów , do tego kilka kwiatuszków i motyl, 
a efekt myślę , że dość ładny.
I dziś właśnie o kalkomanii słów kilka...
Arkusz białych wzorów Rub-on o długości 30 cm ,
niezwykle prosty w użyciu - mianowicie, wystarczy wyciąć
z naszej folii wybrany wzór, przykleić na docelowy
element i za pomocą np. patyczka do lodów (ja przynajmniej
tak robię) , albo innego płaskiego przedmiotu przecieramy, aż 
"wtopi" nam się w powierzchnię. Następnie ściągamy 
folię ochronną i cieszymy się uzyskanym wzorem.
Ja wybrałam Koronkę V22 - cztery rameczki
plus podłużny wzór, ale docięłam je w taki sposób 
jaki mi się podobał. Można docinać , łączyć i kombinować ,
albo też przenieść gotowy wzór bez większej filozofii.
Świetna zabawa , a efekty  - może już oceńcie sami...



Produkty wykorzystane w mojej pracy znaleźć można w sklepie Craft Style
 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger