Pożegnanie z latem

Witajcie!

Już zaraz rozpocznie się kalendarzowa jesień.
Skoro więc się jeszcze nie zaczęła,
"wyczarowałam" na pożegnanie lata kwiecisty notesik.


Do jego wykonania użyłam 
zakupiony w sklepie papierniczym 
zeszyt formatu A5.

Potem zebrałam przypominające mi lato materiały:
- papier z kwiatkami i grochami
- papier zielony, czyli kolor trawy i liści
- motyle
- koronki i wstążki (dodatki używane często do letnich sukienek)
- napis "Codzienność", aby każdy dzień przywoływał na myśl wakacyjne chwile ;).



Obowiązkowo użyłam również "Kosteczek 3D". 
W Naszym sklepie jest to jedna z nowości.
 Chociaż ja używam ich już od pewnego czasu. 

Dzięki nim praca staje się przestrzenna,
 a dodatki takie jak obrazek czy napis 
są o wiele lepiej widoczne. 
Poza tym kosteczki piankowe 
ułatwiają mocowanie niewielkich elementów
 m.in. papierowych jak motylki, ale również kwiatków, buttonów.

I tak po połączeniu tych wszystkich rzeczy powstał notesik na codzienne zapiski.





Produkty użyte ze sklepu Craft Style:

Pozdrawiam :)







2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger