Wyniki Magicznego Wyzwania

Witajcie późną porą :-)
Nadszedł czas aby ogłosić wyniki naszego Magicznego Wyzwania.
Ale najpierw chcielibyśmy mocno podziękować wszystkim uczestnikom za zgłoszenie tak wielu, pięknych i iście magicznych prac - DZIĘKUJEMY!!!!!




W wyniku głosowania,


zwycięzcą wyzwania 


zostaje








!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zerknijcie na jej cudowną pracę:


Co za magia!

Serdecznie Ci Asiu gratulujemy!!!!!!!

W sprawie nagrody prosimy o kontakt mailowy: sklep@craftstyle.pl , 
a w sprawie gościnnego występu odezwij się do mnie :-) gosia@craftstyle.pl.

Oczywiście mamy dla Ciebie jeszcze banerek zwycięzcy:




Ale to nie koniec miłych wiadomości.


Chcielibyśmy wyróżnić jeszcze jedną pracę, za niesamowicie magiczny klimat.

Ta praca to:


 czyli "Brama Cmentarna i świetliki" autorstwa Moniki.
Gratulujemy!!!!!!!


Moniko, dla Ciebie banerek:




Jeszcze raz dziękujemy za tak liczny udział w naszym wyzwaniu
oraz za wszystkie Wasze przepiękne prace - 
z pewnością każda jest magiczna, choć każda w inny sposób.

Pozdrawiam Was ciepło,
Gosia.


Mosia



17 komentarzy:

  1. Ależ piękne prace :) Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę magiczne prace :) GRATULACJE :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne prace, świetne pomysły i wyrafinowane techniki. Efekt prac, zwłaszcza tej ze smokiem zdumiewający!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu pięknie,jak bajkowo... Serdeczne gratulacje....

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne magiczne prace, gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace:) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiiiii Dziękuję serdecznie bardzo się cieszę że mój ukochany smok okazał się na tyle magiczny że wygrałam to wyzwanie . ASIA LUBERA;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety Bradze dziękuje! Niezmiernie mi miło, że moja praca się Wam spodobała! :) Gratuluje także wygranej Asi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także chcialam pogratulować Monice .Twoja praca jest przepiękna trochę mroczna a zarazem magiczna uwielbiam taki klimat;)pozdrawiam Asia Lubera

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn , obie prace rewelacyjne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger