Nowe DT!!!!!

Witajcie wieczorową porą!

Dziś będzie bardzo przyjemny post, a mianowicie chcemy Wam przedstawić dwie nowe osoby w naszym DT :-)

To tyle wstępu, poznajcie Dagmarę i Martę!



Dagmara
znana jako Daget Art


Zajmuję się craftowaniem od dawien dawna, jednak 6 lat temu postanowiłam bardziej się wgłębić
 w temat. Zaczęłam tworzyć kartki okolicznościowe, albumy - rozkochałam się w papierze i w tym co z niego może powstać. Zaczęłam zgłębiać wiele technik craftowych, sięgnełam po druty 
i szydełko oraz maszynę do szycia, czasami nawet haft matematyczny i koralikowy. 
Mój świat kręci się wokół robótkowania.



***************************************



Marta
czyli MartaDe



Mieszkam w małym miasteczku Pyskowice,na Śląsku. 
Jestem 26-letnią mamą 4-letniej Małgosi i żoną. Z wykształcenia jetem politologiem. Pracuję w domu więc mam sporo czasu na swoje hobby, które jest dodatkowo moją drugą pracą, kiedy wykonuję karty, albumy oraz zaproszenia. 3 lata temu poznałam scrapbooking i od tej pory praktycznie każdego dnia coś tworzę. Są to głównie kartki i scrapy, jednak rękodzieło szeroko pojęte towarzyszy mi od wielu lat. Zanim rozpoczęłam blogowanie, przez długi okres czasu pasjonowałam się tworzeniem biżuterii.  Poza biżuterią jakiś czas temu zainteresowałam się decoupagem, zarówno w tworzeniu biżuterii jak i elementów dekoracji wnętrz, jednak to papier zawładnął moim sercem i palcami:)
Styl jaki reprezentuję od jakiegoś czasu można określić raczej jako mixed-media, choć czasem zdarza mi się stworzyć coś koronkowego, delikatnego, lub clean and simple. Jednak to media fascynują 
i pochłaniają mnie bez reszty. Uwielbiam chlapać, ciapać i tworzyć ciekawe tekstury... 


**************************


Witamy Was jeszcze raz bardzo serdecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I oczywiście nie możemy się już doczekać Waszych inspiracji!!!!!!!!

A pierwsze prace naszego DT w zmienionym składzie będziecie już mogli zobaczyć w sobotę - 
wtedy to ruszamy z nowym wyzwaniem :-D
Do zobaczenia!!!

Pozdrawiam Was ciepło,
Gosia

Mosia






1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger