Florens - Gościnna Projektantka stycznia

Witajcie!
Dziś chcielibyśmy Wam przedstawić naszą Gościnną Projektantkę na miesiąc styczeń,
Florens:

Zapraszamy Was do odwiedzenia jej bloga,
 a my zaprezentujemy Wam bliżej pracę Florens, która wygrała nasze świąteczne wyzwanie w grudniu.

*******
Witajcie!!!!!!
Zawsze bardzo chciałam umieć robić piękne, czyste i schludne kartki z gotowych papierów 
i wstążek, ale gdy już nawet udało mi się coś takiego stworzyć, nie byłam zadowolona z efektu 
i po prostu musiałam wszystko wysmarować tuszem albo przynajmniej postrzępić. 
Chyba od początku ciągnęło mnie do brudzenia, paćkania, a potem dopieszczania każdej kartki bez końca. Uwielbiam nieprzewidywalność takiej techniki i to, że zawsze można coś jeszcze zmienić, dopracować - dorysować kreskę, chlapnąć tu i tam... :) 
Najczęściej używam akwareli w płynie, tuszów Distress, Promarkerów i gesso. 
Marzę o gigantycznej kolekcji masek, stempli i tekturowych wycinanek, bo tego zawsze mało :)
Moje kartki powstają głównie pod wpływem emocji. Nie bardzo potrafię tworzyć na zamówienie. Większość prac zrobiłam z myślą o przyjaciołach, rodzinie albo ludziach, których polubiłam. 
Kartka na świąteczne wyzwanie również powstała z sympatii - sympatii do Świąt Bożego Narodzenia i ich pełnej domowego ciepła atmosfery. Tej ciepłej atmosferze domowej zazwyczaj towarzyszy mróz za oknem, którego już taką sympatią nie darzę - jednakże i jego nie mogło zabraknąć na moim obrazku.




(Kartka na świąteczne wezwanie powstała przy użyciu tuszy wodnych (Distress - Tim Holtz), maski /śniegowe gwiazdki/, gesso 
oraz tekturowej śnieżynki).

*****

Piękna, prawda?
Dziękujemy!

A już w sobotę zapraszamy na pierwszy post inspiracyjny Florens :-)


Pozdrawiam Was ciepło, 
Gosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger