ZIMOWO

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
baaaardzo zimową karteczkę,
ale zanim przejdziemy do fotek,
to w kilku króciutkich słowach
przedstawię się Wam:),
mam na imię Malwina,
ale w świecie blogowym
 posługuję się
nickiem: malwinku,
właściwie to mnie już znacie:),
bo projektuję na blogu Craft Style
już od zeszłego roku:),
od prawie dwóch lat
prowadzę bloga
malwinkowo-scrap.blogspot.com
moją ogromną pasją
obok scrapbookingu
 jest ornitologia,
dlatego w moich pracach
znajdziecie mnóstwo ptaszków i piór:),
ponadto jestem stemplomaniaczką
uwielbiającą mediowanie oraz eksperymentowanie:),
jeśli chcecie bliżej mnie poznać
zapraszam oczywiście na
do malwinkowa,
a teraz już mój zimowy krajobraz:)


głównym elementem kartki
jest
stempelkowy zimowy krajobraz
ozdobiony śniegiem, brokatem,


 samą bazę kartki
ozdobiłam zmieszaną z brokatem
 pastą strukturalną
nałożoną przez maskę,
do takiego mieszania
idealnie sprawdza się
Papeliowa płytka mediowa,
ja zakochałam się
w niej
od 1-wszego ujrzenia:)





cała kartka skrzy się i błyszczy
od brokatu,
niestety nie udało mi się
tego ująć na zdjęciach:(



materiały ze Sklepiku Craft Style:



pozdrawiam cieplutko:)

5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger