Tajemniczy ogród

Witajcie Kochani!

Wiosna nas rozpieszcza kolorami, zapachami i słońcem. 
Pewnie dużo z was spędza obecnie wiele czasu dopieszczając swoje ogródeczki. 
Ja bardzo żałuję, że takiego ogródeczka na własność nie posiadam. Ale na szczęście mam wśród znajomych posiadaczki zielonych kolorowych zakątków, gdzie mogę poprzebywać, a moje dziecko może realizować swoje ogrodnicze zapędy :)

Taką właśnie chwilę udało mi się uchwycić na zdjęciu. I taka właśnie sytuacja wymagała szczególnej oprawy.

Naszą piękną tekturową rameczkę CERIS pomalowałam na zielono i pokryłam preparatem typu glossy accent. Część kwiatów stworzyłam sama. Bukiety dodatkowo ozdobiłam owocami i sznurkowymi kokardkami. Jest na bogato, na kolorowo, czyli tak jak być powinno w tajemniczym ogrodzie.

Zapraszam was na spacer po "moim ogródku" :)







W pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam ciepło!


3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger