CUDZE CHWALIMY-SIERPIEŃ 2016

Witajcie Kochani;),
dziś z cyklu 
 mamy przyjemność 
gościć na naszym blogu

Annę Komisarczyk,

która tworzy prawdziwe pierniczkowe
DZIEŁA SZTUKI:)!

oddajemy głos
naszemu Gościowi:


Nazywam się Anna Komisarczyk.

Jestem mamą dwóch wesołych córeczek,

Zosi i Emilki.

Za ozdabianie pierniczków zabrałam się

podczas urlopu macierzyńskiego.

Najpierw  była to tylko zabawa,

potem ozdabianie pierniczków

na święta, obdarowywanie bliskich…

Trzy lata temu założyłam

profil na Facebooku


Od tamtej pory prawie codziennie

powstawały nowe wzory, nowe pierniczki.

W styczniu 2015 postanowiłam

założyć własną firmę.

Od tamtej pory prowadzę

szkolenia i warsztaty,

na których dzielę się

całą swoją wiedzą i doświadczeniem

na temat lukru królewskiego.

Prowadzę stronę


mam kanał na YouTube

i publikuję fototutoriale

w kwartalniku

„Mistrz Dekoracji”






























































 takie słodkie niedziele
to my lubimy:),
ogromnie dziękujemy Pani Annie
za gościnę na naszym blogu,
i gorąco zapraszamy do odwiedzin
jej fanpage'u na Facebooku

pozdrawiam cieplutko:)



7 komentarzy:

  1. Jakie słodkie hobby :)
    niesamowite te pierniczki!!! małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyca wykonanie i różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda! Śliczności i pyszności! Wspaniały talent, jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOOOOOOOW cudowne pierniczki, piękne obrazki, żal byłoby mi zjadać choć łasuch ze mnie straszny ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuuuuuuuuudowne! Zachwycam się i zazdroszczę talentu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za piękny artykuł :) Ania z A ja to pierniczę. PS i przepraszam za trudności we współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger