CUDZE CHWALIMY - WRZESIEŃ 2016

Witajcie Kochani;),
dziś z cyklu 
 mamy przyjemność 
gościć na naszym blogu
Piernikową Czarodziejkę

Sylwię Zborowską 

 

oddajemy głos
naszemu Gościowi:

 "Co ma piernik do wiatraka" to ja - Sylwia Zborowska- poszukiwaczka piękna w zwykłym ciastku, relaksu podczas jego lukrowania i radości, kiedy jest Twoje... :)

Moja pasja zrodziła się za sprawą przekory, kiedy to kilka osób zabrało głos twierdząc, że nie powinnam tego robić, bo mi to nie wychodzi, bo za bardzo się spieszę, bo po co...?
Czasem żartuję, że tak naprawdę to najlepiej wychodzi mi w życiu udowadnianie innym, że nie mają racji ;)
Pierniki jednak zostały ze mną na dłużej, bo z dnia na dzień odkrywam więcej ich "cudownych mocy" :) tymi strategicznymi są moc łagodzenia sporów, moc sprawiania bliskim przyjemności, moc radości z prezentu i moc wdzięczności jaką mam za wszystko, co w związku z nimi mnie spotyka.
Najbardziej jednak na świecie uwielbiam widok talerza z piernikami na stole w moim domu oraz w domach tych, którzy za namową albo z ciekawości ćwiczyli rękę i dziś sami tworzą takie cuda, a ich domy i stoły pachną tradycją i zachwycają gości.


Moje słodkie poczynania można podglądać na Facebookuhttps://www.facebook.com/Co-ma-piernik-do-wiatraka-558106497651969/

A mnie samą można spotkać i nakłonić do wspólnego "pierniczenia" na warszawskich bielanach, gdzie serdecznie zapraszam!








dziękując naszego Gościowi
za te cuuudowne pierniczki 
gorąco zachęcamy do odwiedzin 
facebookowego fanpage'a

pozdrawiam cieplutko
życząc miłej niedzieli:)


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger