CUDZE CHWALIMY - TURKUSOWA OWCA

Witajcie Kochani:),
dziś chcielibyśmy zaprosić Was na
 ostatni w tym roku post
z cyklu CUDZE CHWALIMY,
naszym Grudniowym Gościem
jest Katarzyna Jabłońska
publikująca pod nickiem
Turkusowa Owca,
która tworzy przepiękne, szydełkowe maskotki:)


oto co pisze o sobie nasz Gość:

Nazywam się Kasia i moją ulubioną techniką rękodzielniczą jest szydełkowanie.
 Kiedy byłam małą dziewczynką podstaw szydełkowania nauczyła mnie babcia. 
Wówczas bardzo szybko się zniechęciłam do „zajęcia dla babć" i szydełko wraz z kordonkami wylądowało w kącie. 
Po kilkunastu latach (w tym czasie zajmowałam się innymi technikami) przeglądając zdjęcia w Internecie zobaczyłam wydzierganego misia.
 Zakochałam się w nim od razu. 
Zrodziła się we mnie ciekawość czy sama będę potrafiła zrobić takiego misia... 
i od tego momentu wszystko się zaczęło. 
Na początku kurczowo trzymałam się gotowych schematów, dzisiaj projektuję też własne zabawki. Choć głównie dziergam maskotki, to zdarza mi się również od czasu do czasu stworzyć jakieś ozdoby, obrusy i bieżniki. 
Zdjęcia swoich prac umieszczam na blogu Turkusowa Owca http://turkusowaowca.blogspot.com/.

Dziękuję Craft Style za zaproszenie, które jest dla mnie ogromnym i radosnym wyróżnieniem.

Można mnie śledzić także na fb https://www.facebook.com/turkusowaowca/ i instagramie https://www.instagram.com/turkusowa_owca/ gdzie na bieżąco wstawiam nowości.
 
--
Katarzyna Jabłońska
Turkusowa Owca








ogromnie dziękujemy Turkusowej Owcy za te przepiękne, szydełkowe inspiracje,
którymi jesteśmy oczarowani:),

ponieważ jest to ostatni post z cyklu Cudze Chwalimy,
w imieniu Craft Style
chciałabym bardzo serdecznie podziękować
Wszystkim Twórcom, którzy w tym roku
przyjęli ode mnie zaproszenie wystąpienia
w cyklu Cudze Chwalimy:)

pozdrawiam cieplutko:)


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger