Podziękowania w ramce

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z nie lekkim tematem jakim jest podziękowanie dla odchodzącego księdza. Nie jest to w końcu typowo męska praca - wszelkiego rodzaju zębatki, samochody, czy fajki raczej odpadają ;)

Postawiłam na neutralną ramkę ze zdjęciem ministrantów (bo to od nich podziękowanie) i kościoła. Całość dopełnił tekst podziękowań i tekturka "Dziękujemy"







Wszystko zaczęło się od zwykłej drewnianej ramki


Zaczęłam od dokładnego pokrycia jej czarnym gessem


Zmieszałam żel medium ze złotym proszkiem pigmentowym i powstałą pastę pędzlem o sztywnym włosiu naniosłam na ramkę




Delikatnie ją jeszcze ozdobiłam


Czas na środek. Dobrałam papier, odpowiednio go przycięłam i pozostałością pasty zrobiłam strukturę


Pozostało już tylko włożyć tło do ramki i poukładać wszystkie elementy :)



Do pracy wykorzystałam:


Pozdrawiam serdecznie

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger