Czy to prawda?

Drodzy Czytelnicy!
Niedawno ktoś mi powiedział, że na tego typu blogi wchodzi się jedynie oglądać a nie czytać. Powinnam się zatem zwrócić do Was "Drodzy Oglądacze" ;)
I od razu nasuwa mi się pytanie:

czy to prawda?

Czy to prawda, że nikt nie czyta tekstów zamieszczanych na blogach inspiracyjnych?
Zaraz się o tym przekonamy, bo dzisiejszy wpis będzie typowo tekstowy.
I będę chciała znać Wasze zdanie w kilku sprawach, więc zaraz wszystko się wyjaśni ;)

Zacznijmy od tego dlaczego ten wpis jest nietypowy.
Domyślacie się zapewne, że chęć sprawdzenia tego, czy ktoś to czyta teksty jest fajna ale nie jest wcale celem samym w sobie. I jakkolwiek miło (lub nie) będzie się o tym przekonać; sprawy mają się zupełnie inaczej.

Ten rok będzie dla nas - dla mnie w szczególności - bardzo ważny i szczęśliwy.
Póki co, nie zdradzę szczegółów, bo z tym związana będzie niespodzianka! A jeśli ktoś się domyśla, niech zachowa tę myśl w pamięci podręcznej, bo się na pewno przyda.

W każdym razie w tym roku będziemy więcej się wspólnie bawić,  częściej rywalizować w wyzwaniach i znacznie więcej wspominać!!!

Zbliża się koniec rocznego okresu współpracy naszego Design Teamu i będzie to dobra okazja do pożegnania odchądzących projektantek takim wspominkowym postem.
Wybiorę 5 moim zdaniem (zdanie bardzo subiektywne!) najciekawszych prac, jakie zostały w ramach współpracy stworzone specjalnie dla nas. Przy okazji troszkę powspominamy. A Waszym zadaniem - drodzy Czytelnicy czy też Oglądacze - będzie wykonanie liftu jednej pracy wybranej  spośród tych 5 pokazanych w poście.

Pytanie 1: co myślicie o takiej zabawie polegającej na liftowaniu wybranej pracy wspominanej projektantki?


W tych wspominkach będziemy cofać się coraz bardziej wstecz, przypominając coraz to inne osoby, które zostawiły u nas kawałek swojego serca, czasu i talentu. Myślę, że taka wycieczka do przeszłości może być fajnym doświadczeniem i z pewnością miło będzie popatrzeć jeszcze raz na te niesamowite inspiracje. A pewnie wiele osób będzie miało okazję obejrzeć je po raz pierwszy.

Pytanie 2: Którą z naszych ex-projektantek chcielibyście w pierwszej kolejności powspominać?


Ponieważ wszystko co pisałam wcześniej dotyczy przeszłości, pora zadać pytanie dotyczące przyszłości

Pytanie 3: Czy chcielibyście, aby oprócz inspiracji ukazywały się na łamach naszego bloga artykuły dotyczące opisów produktów, albo technik czy konkretnych marek? Jeśli tak to jakich?



No i chyba na dzisiaj na tym poprzestanę. Boję się pisać coś więcej, bo możliwe, że mój rozmówca ma rację i nikt tekstów nie czyta. ;)


Zaglądajcie do nas często i bądźcie aktywni!!!
Tak jak powiedziałam - będzie się u nas dużo w tym roku działo!
A nagrody będą spadały z nieba nieoczekiwanie na tych także, którzy się tego nie spodziewają ;)

Tak jak robimy cykl wspominkowy dotyczący projektantek - pod koniec roku zrobimy podsumowanie dotyczące naszych Czytelników (czy też "Oglądaczy") ... Czy będą nagrody? Oczywiście, że będą!!!

30 komentarzy:

  1. Przeczytałam ,ja osobiście bardo lubię lifować prace koleżanek,lubię też wspominać,a jeśli chodzi o podsumowanie na koniec roku to dotychczas tylko jeden blog to zrobił-chyba że coś przegapiłam-Dla mnie osobiście było to bardzo ważne bo brałam udział w każdym wyzwaniu i miło było że ktoś to docenił.Jeśli chodzi o opisy to mnie by interesował opis produktów różnych marek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam te dobre czasy pani Elu :) Proszę - JUŻ wspominamy :)))

      Usuń
  2. Oj raczej nie zgodzę się, że blogi są tylko do oglądania. Inna rzecz, że nie zawsze jest czas lub możliwość komentowania. Znakomity pomysł z liftowaniem prac, można się sporo nauczyć. Super, że pojawią się posty wspominające dawne prace. Śledzę Wasz blog od niedawna i nie ma czasu przeglądać archiwum. Bardzo chętnie poznam opisy różnych produktów, dla osoby początkującej to znakomita podpowiedź. Nagrody, niespodzianki - któż ich nie lubi?:) Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne wpisy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wybierze się Pani z nami na wycieczkę do przeszłości :)

      Usuń
  3. Ja też się spotykam z tym, że za dużo czasem pisze. Bloga mam od niedawna ale strone fb juz kilka lat i też dostawałam wiadomości po co tyle jest opisane. Czasem dałam zdjęcia obrazu czy kalendarza i w pierszym zdaniu było napisane co to jest, a pod spodem komentarze "piekna kartka" Jeśli chodzi o fift to jestem jak najbardzie ZA, jeśli chodzi o wybór która pierwsza ex-projektantka to jest mi naprawdę wszystko jedno bo każdej prace są wyjatkowe. A co do 3 pytania. To owszem, czasem techniki, produkty, (zwłaszcza media) czy jakieś nowości mogłyby być opisane czy pokazane. I jeszcze takia moja dygresja. Nie zawsze komentujęale zawsze czytam. Ciągle się uczę, ciągle pracuję nad swoim warsztatem i oglądajac same obrazki niewiele z nich wyniosę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie powiedziane. W takim razie postaramy się tworzyć też posty opisowe produktów, nowości lub technik.

      Usuń
  4. Witam Wszystkich ☺ Jestem Madey Handy i kocham scrapbooking. Jestem z Wami bardzo krótko i z ogromną przyjemnością wezmę udział w Waszych wspomnieniach.
    Nigdy nie robiłam liftów i chętnie podejmę się takiego wyzwania. 😉 Co do czytania. Osobiście staram się czytać różne artykuły. Jedyne co mi przeszkadza to czasami brak czasu. Dla mnie osobiście jest miło poczytać i komentować to. Dlaczego? Bo to moja jedyna możliwość kontaktu z osobami takimi jak ja- czyli kochającymi scrapbooking. Przy tym można się wiele dowiedzieć i swoje wątpliwości z kimś omówić. Piszcie dalej. Z przyjemnoscią zostanę waszym wiernym i aktywnym czytelnikiem. 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że zostanie Pani z nami i że jednak będę mogła używać określenia "Czytelnicy" :)

      Usuń
  5. O proszę mnie też doszły takie słuchy. Ale ja czytam i widzę że bedzie się działo 😁
    1. Uwielbiam takie projekty. Lifty nie są łatwe co dadatkowo pomaga się rozwijać 😁
    2. Hmmm... Chyba nie mam konkretnego typu 😊
    3. To fajny pomysł. Mozna poznac produkt, markę lib wlasciwosci 😁
    Do zobaczenia!😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie miło wiedzieć, że ktoś lubi trudne wyzwania, bo są rozwijające. Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam ... lubię czytać ... choć sama mało ostatnio piszę :( ale to chwilowy przestój bo jak mówią czasem trzeba robić krok w tył by się rozpędzić ;)

    1. lifty są SUPER, Jestem na tak i z przyjemnością pobawię się z Wami :)
    2. znam większość dziewcząt z Waszego aktualnego DT więc z przyjemnością poznam np prace Pusia.Art, której nie miałam okazji do tej pory "poznać"
    3. jest z tych co jak ja to mówię: "mam stały repertuar przydasi" :P więc z przyjemnością poczytałabym o jakiś nowych produktach ... a noż znów coś chwyci mnie za serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Myślę, że spodobają się Pani także dalsze nasze wędrówki wspomnieniowe :)

      Usuń
  8. Prawda, prawda i tylko prawda. Obserwując strony, blogi o różnej tematyce można zauważyć,że wiele osób ogląda wyłącznie obrazki. Trudno powiedzieć jaki to procent ale dość spory, bo w zeszłym tygodniu czytając post na pewnej grupie, gdzie oprócz zdjęć były podane ciekawe linki i kilka wyjaśnień i szczegółów, ludzie pod postem pytali dokładnie o to co było już w opisie. Jedna osoba ok ale 15 na 20 komentarzy ...to już o czymś świadczy. Sama kiedy prowadziłam działalność i w ofercie sklepu do każdego produktu miałam szczegółowy opis, wyjaśnienie co można zmienić, dodać jeśli chodzi o personalizację, kolorystykę itp...i to samo powtórzone było w wiadomości do kupującego a mimo wszystko od co trzeciego klienta otrzymywałam milion pytań. Ja czytam i lubię czytać bardziej niż oglądać filmy na you tube ale to chyba dlatego,że mało oglądam telewizji.
    Lubie wracać do przeszłości dlatego darzę szczególną miłością zdjęcia i albumy, które stanowią u mnie duuuuży zbiór.Zatem powrót do prac z poprzednich DT jest świetnym pomysłem. Na lift polecam Malwinku, która zrobiła śliczna kartkę z czerwonymi storczykami jest mmmrrrryyyy :) Jeśli chodzi o opis produktów jestem za. Czasem w sklepach jest zbyt mało informacji. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - Malwinku będziemy wspominać i liftować. Myślę, że w poście wspominkowym jej dotyczącym znajdzie się też kilka ciekawostek. Już teraz zapraszam serdecznie!

      Usuń
  9. Czytam, czytam od deski do deski choć sama mało piszę. Staram się też zawsze zostawić komentarz bo wiem ile czasu i pracy poświęca inna osoba aby zamieścić post . Też słyszałam opinie, że większość "leci po obrazkach , nie wiedzą co tracą :)
    Pomysł z liftowaniem super. Wspominki jak najbardziej. Chętnie poczytam o preparatach bo dla mnie media to raczej czarna magia :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. Postaramy się więc przybliżać niektóre preparaty. I do zobaczenia na najbliższym liftowaniu! :)

      Usuń
  10. To zapowiada się ciekawy rok :) Życze powodzenia w scrapowych planach i w ogóle żeby sie wszystko udało :)
    Co do projektantek to wszystkie Wasze inspiracje są wspaniałe i każda inna :) Zgadzam się z Kingą, ze czasem trzeba zrobić krok w tył żeby ruszyć z kopyta:) co do przeszłości, to mam swoją faworytke, której prace ogladam na wielu blogach. Jej prace są absolutnie wyjątkowe i jesli jest taka możliwośc, to chcialabym zliftowac jakąś pracę Artiza. Z przyjemnością śledze też nowinki scraperskie, ale inaczej ogladać produkty na sklepowych półkach a inaczej widzieć je na Waszych pracach :)Jestem na TAK :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już teraz zapraszam do wspólnego liftowania pracy Artizy, bo jej prace są świetne i bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję współpracować. A i wspominać też będzie co :)

      Usuń
  11. Witam! Już nie mogę się doczekać co się będzie u Was działo. Nie tylko oglądam i komentuję ale i czytam :) Uwielbiam liftowanie juz nie moge sie doczekać jeśli chodzi o produkty to bardzo chętnie o nich poczytam, kocham media. I miłą chęcią cofnę się w przeszłość z Wami :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje pomysły spotykają się z zainteresowaniem. Już nie mogę się doczekać co też uda nam się wspólnie stworzyć :) Również pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  12. Ja zawsze czytam;), jestem coraz baaardziej zaintrygowana:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałaś też komentarze? Zrób to koniecznie, żebyś wiedziała co Cię czeka ;) :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam, czytam! Przecież to moc wiedzy i inspiracji. Lubię lifty, więc chętnie dołączę do zabawy. Natomiast opis i subiektywna ocena użytych produktów to świetna sprawa. Obecne możliwości i pączkowanie rodzajów produktów i ich gam kolorystycznych powodują, że trzeba się naprawdę postarać, aby być na bieżąco. Świetnie byłoby poznać opinie osób, które już to wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaramy się żeby było "cudnie i nie nudnie" - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Po swoim blogu wiem, że odwiedzających można podzielić na trzy grupy: czytających, patrzących i komentujących (bez patrzenia, czy czytania) Ci ostatni bardzo często potrafią "strzelić sobie w kolano" swoim komentarzem, ale mimo to miło, że zostawiają kilka słów od siebie ;)
    Odp.1 lifty bywają "trudne", ale mimo to bardzo je lubię, bo upraszczają tworzenie (tak jak mapki). Chętnie podjęłabym się takich wyznaniowych liftów.
    od.2 Bardzo lubię prace PasjEwy i Agnieszki (Chanya13) z nimi jestem na bieżąco, ciekawią mnie również projekty ARTIZY i z nimi chciałabym się bliżej zapoznać :)
    ODP.3 Ciekawość jest tym co pozwala się artystom rozwijać, więc jestem jak najbardziej za takimi ciekawostkami i poradnikami :D
    Pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tym strzelaniem sobie w kolano :) Jednak dobrze wiedzieć, że mimo wszystko jednak jest dla kogo pisać. Pozdrawiam kolorowo :)

      Usuń
  16. Przeczytałam, choć fakt, z braku czasu ostatnio blogi odeszły u mnie w zapomnienie :( Lubiłam bardzo poczytać o pracy, poznać jej historię, sama z resztą pisałam nie raz całe elaboraty. Ehhh...
    Ciekawośc zżera cóż to się szykuje fajnego ;)
    Lifty fajna rzecz. Zdarzyło mi się zrobić - jeden ;) nie wiem jak dalej z czasem będzie, może o jakiś się pokuszę :)
    Chętnie powspominałabym dziewczyny, które były przede mną, m.in Magdę i Olgę.
    Opowiadania i tutoriale zawsze są mile widziane. Fajnie poczytać o jakimś nowym produkcie, zobaczyć go w akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że będziesz z nami w naszych zabawach. Ciebie też będziemy wspominać - bądź gotowa :)))))

      Usuń
  17. Ja i czytam i oglądam. Jednak sama rzadko piszę dłuższe posty (może dlatego że jestem "wzrokowcem") ale doceniam np.szczegółowe opisy zastosowania czegoś, tutoriale itp. Jednak lubię też kiedy praca jest szczegółowo obfotografowana. Uwielbiam oglądać szczegóły. Wiele prac jest bardzo pracochłonnych z wieloma dodatkami a tu pach - jedna ogólna fotografia i nawet powiększenie nie pozwala zobaczyć wszystkiego. Lift to dla mnie wyzwanie - pomysł na wspominki super. Przyznaję że wiele razy oglądam początki cudzych blogów. Pierwsze posty, prace i wtedy widać rozwój, zmiany w warsztacie. Myślę że to będzie świetne wyzwanie żeby przypomnieć prace DT. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger