Scrapuszko - mini notesik

Dzień dobry,

za oknem piękne słońce, aż wierzyć się nie chce, że to połowa lutego.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam prosty mini notesik.
Okładkę okleiłam papierem Craft O'Clock - Heritage Stories
Z papieru wycięłam baner i kwiaty.
Do ozdoby użyłam tekturkę narożnik,
którą zembossowałam na biało.
Chciałam, żeby notesik był do użytku,
 więc nie ma zbyt wielu ozdób. Wszystko jest płaskie.
Dodatkowo rogi zabezpieczyłam metalowymi narożnikami.
Nowość w naszym sklepie.
Narożniki nie tylko zabezpieczają rogi ale również są ozdobą.

Jak zamontować taki narożnik?
Do środka wpuszczam odrobinę magika.
Staram się żeby był na całej długości.
Nie możemy przesadzić z ilością, bo wypłynie.
Następnie nakładam na róg albumu, notesu, zeszytu.
Ściskam kombinerkami (z wyczuciem - w poziomie) tak żeby 
trzymał się okładki. Może "się rozjechać" - w sensie,
że nie będzie już tworzył kąta prostego.
Dlatego po raz drugi (również z wyczuciem - tym razem w pionie) 
ściskam już na rogach notesu.
Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi.






Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:










5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger