Kartka Vintage z embossowanymi kwiatami

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam kartkę, którą planowałam zrobić już od dawna.
Bardzo lubię bawić się pudrami do embossingu na gorąco i pomyślałam, że nasze stemple będą pięknie się prezentować embossowane na kalce kreślarskiej. 
Jakiś czas temu przewijał się ten temat przez internet, ale szybko ucichł, postanowiłam go odświeżyć.
Odbite i zembossowane na kalce kwiaty wycięłam nożyczkami i wkomponowałam w pracę. Tak samo wykonałam napis "W dniu ślubu", co nadało mu lekkości.
Mam nadzieję, że zobaczycie jak pięknie całość połączyła się z papierami Lemoncraft "Sense and Sensibility".
Na kartce możecie również zobaczyć piękne tekturowe narożniki również zembossowane, ale bałym pudrem z brokatem, które zamykają całą kompozycję kartki.
Zdjęć nacykałam odpowiednio ;) z każdej strony, by zaprezentować Wam urok tych embossowanych dodatków.













Ze sklepu użyłam (KLIK w zdjęcie):

   

  

  

  


Dajcie znać w komentarzu, czy spodobało Wam się takie wykorzystanie naszych stempli :)
Marlena




22 komentarze:

  1. Piękna kartka! Uwielbiam połączenie brązu i niebieskiego. Z przyjemnością pozachwycałam się wszystkimi detalami i smaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mi ten zestaw kolorków też przypadł do gustu i pewnie coś jeszcze stworzę w takim zestawieniu ;)

      Usuń
  2. Noo woow Marlenka, cudna jest. No i ta kalka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję :) miałam nadzieję, że Ci się spodoba i sięgniesz po tą kalkę :D

      Usuń
  3. Śliczna :) te elementy z kalki dodają jej lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka cudownie ozdobiona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, elementy z kalki dodają pracy lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka. Piękna kolorystyka i kompozycja. Cudowne te elementy na kalce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka :) też lubię embossing w różnej postaci, nie tylko na gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym embossingiem :) Muszę to wypróbować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) te elementy z kalki dodają jej uroku

    OdpowiedzUsuń
  10. U lala jaka wspaniała kartka. PIĘKNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka z cudnymi warstwami, detalami i do tego do te cudne kolory - po prostu Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna! Ma troche klimacik retro. I idealnie wszystko mi tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger