Kartka-ramka; czyli wielkanocne zajączki na wiosennym spacerze

Witajcie!
Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję wiosnę. Dlatego też przybywam do Was z typowo wiosenną pracą-kartką-ramką, czyli pudełkową dekoracją. W mojej ramce zamieszkały kwiaty i badylki, a na wiosenny spacer wzdłuż starego płotka wybrały się wielkanocne zające...Zainteresowałam? to proszę pooglądajcie:




A teraz czas na krótka informację, czego użyłam.

Jako bazę i pierwszoplanowe postaci króliczków wykorzystałam elementy wycięte z pięknych papierów Spring Bustling


Ponadto użyłam kilku tekturkowych elementów:


klatka z ptaszkiem v03


stary płotek


pisanka wielkanocna w fiołkami ludki

Oczywiście wszystkie elementy posklejał:


niezawodny klej Magic

No i na koniec jeszcze kilka zdjęć:














I co myślicie o takiej formie wiosennej dekoracji domu? jestem ciekawa Waszych opinii i komentarzy, pozdrawiam gorąco, Wasza:



2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger