Kartka ślubna z kokardą

Dzień dobry,

święta tuż, tuż, ale ja przychodzę do Was z inspiracją ślubną.
Przygotowałam kartkę ślubną z parą młodą i koronkową kokardą.
Kartka jest bardzo wiosenna, przeważa kolorystyka zielono-biało-złota.
Wykorzystałam papier z Craft O'Clock - Greenery Charm,
ze złotymi elementami. Z niego wycięłam również złotą serwetkę.
Oraz Celebrate Today , z którego wykorzystałam delikatny, zielony arkusz.
Serwetki podkleiłam na kostkach 3D.
Dodałam napis Młodej Parze.
Tym razem zrezygnowałam z kwiatów na rzecz koronki.
Poza koronkową falbanką dodałam również
koronkową kokardę. Przykleiłam ją klejem na gorąco.
Mam pewność, że nie odpadnie.

Życzę Wam zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.





Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger