Kartka urodzinowa dla kobiety

Dzień dobry,

dzisiaj zaprezentuję Wam kartkę urodzinową dla kobiety. 
Muszę chwilę odpocząć od klimatów wielkanocno-komunijnych. 
W ruch poszła nowa kolekcja Lemoncraft Sense and sensibility.
oraz nowe tekturki Papelii: ramka Maria okrągła oraz border.
Tekturki są urocze, delikatne i mają bardzo ładny,
jasny kolor, bez przepaleń na rogach.
Nie wiem jak Wy ale ja wolę właśnie takie - jaśniutkie.

Jak zwykle - nie zabrakło warstw. 
Dodałam elementy wycinane motyle oraz zegarki
Całość uzupełniłam kwiatami, listkami oraz koronkami. 
Na koniec dodałam jeszcze napis W okazji urodzin
odbity za pomocą stempelka z Papelii.

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger