relacja z warsztatów w Łodzi w dniu 9 11 2019-część druga

Witajcie

miłośnicy scrapowania w scrapowaniu się zatracają. wiem coś o tym, bo w sobotę wróciłam do domu późnym wieczorem...a relację trzeba było podzielić na dwie części. oprócz kartek z kameą powstały jeszcze kartki wiosenne (na przekór pogodzie, a co!) oraz kartki świąteczne w oparciu o papiery Mintay Papers i Scrapboys.

za wzór posłużyły moje prace:



Użyłam tutaj laski Św Mikołaja z korka



tutaj wykorzystałam Papeliowe zawijaski -dekor Flor 23





dekor Flor 05

A oto efekty prac dziewczyn:













Na kartkach harcerek znajdziecie choinki:


choinka dekoracja z korka


choinka prosta dekoracja z korka



praca Ani:

 jak widzicie użyła korkowego dzwoneczka


 prace Beaty:



W ostatniej pracy pojawia się przepiękna choinka z korka


To były bardzo długie i bardzo efektywne i twórcze warsztaty. Wyszłyśmy zmęczone ale zadowolone-i mam nadzieję, że spotkamy sie jeszcze nie raz!!!

pozdrawiam Was


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger