Zimowy lampion

Też tak macie , że producent coś produkuje a Wy widzicie zupełnie inne zastosowanie danego produktu?
Miała powstać kartka przestrzenna ale tak mi się spodobała baza, że postanowiłam przerobić ją na lampion. 

Wyjściowym produktem jest baza kartki przestrzennej Las. Poucinałam ścianki, posklejałam obcięte elementy i dołożyłam kilka drzewek. Powstał kwadrat, który zagessowałam na biało, następnie nałożyłam pastę strukturalną. Na koniec wszystkie ścianki podkleiłam pergaminem i ozdobiłam dodatkami. 








Użyte produkty

3 komentarze:

  1. Wooooow cudownie ją przerobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirosku, coś pięknego :)Zaczarowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdecydowanie na tak dla takich zmian w zamysłach producenta :) Lampion jest boski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger