W podróż dookoła świata... Globus - NOWOŚCI HDF


Witajcie,
Dziś Kochani zabiorę Was w cudowną podróż dookoła świata,
A wszystko za sprawą cudownej bazy Baza HDF- GLOBUS 20cm
Palcem po mapie, albo…




Na skrzydłach wiatru niesieni,
w bezkresie czasu spleceni,
pomiędzy ziemią a niebem…
razem, dla siebie...


Bazę okleiłam papierem List w butelce  


Dodałam struktury, sporo elementów z odlewów, co nieco z metalowych ozdobników oraz tekturki, koła zębate duże i mniejsze koła zębate.


Dodałam kolorów, głównie brązów i niebieskiego, całość wykończyłam woskami.



Brakowało tylko kropeczki nad i, i tu z pomocą przyszły mi cudowne stemple.


Ze sklepu użyłam:


Mam nadziej, że dotarli Państwo bezpiecznie do końca wyprawy.
Pozdrawiam i do zobaczenie.
Syla.




3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger