Ukryta w zegarze


Kiedyś swoją pracę z tematyką z zegarami nazwałam „ Nadeszła Twoja godzina...” lecz tej pracy tak nazwać nie można. Nazwałam ją więc „Ukryta w zegarze” .
Pewnie zapytacie czemu taka nazwa ? Więc odpowiem. Nie wiem czy każdy, ale niektórzy z Nas chcieli by cofnąć czas i zmienić bieg wydarzeń ….ja tak mam . Tylko czasu nie da się cofnąć i musimy żyć dniem dzisiejszym .








A teraz trochę o mojej pracy. Do jej wykonania użyłam Tekturka wycinanka SERCE TRYBIKIBaza HDF - TARCZA ZEGARA 20cmTekturka wycinanka KOŁA ZĘBATE trybikiTekturka ZEGARY trybiki, , płatki miki. Aby praca nabrała charakteru starego zardzewiałego zegara użyłam efektu rdzy od pentartu , dodałam starą fotografię i trochę złomków oraz wyciski z masy samoutwardzalnej, mgiełki akwarelowe .












Użyte materiały:









                                                              Pozdrawiam buziaki :-)



6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger