Kartka z okienkiem

Dzień dobry Kochani!
Czy wiecie, że dzisiaj obchodzimy Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu? Z tej okazji postanowiłam ograniczyć ilość użytych mediów i tak powstała kartka, w której główną rolę gra ramka kwadratowa OGRÓD:


Tekturka ta (jedna z wiosennych nowości w naszym sklepie) wraz ze stempelkowym MOTYLKIEM stanowi pierwszą, zewnętrzną warstwę okienka:


Środkowy poziom to okienko wycięte w jednym z arkuszy papieru List w butelce, listki ze stempelka CLOE oraz piórko z bażanta srebrzystego:


W głębi okienka znajduje się obrazek wraz z tekturką KWIATY POLNE. Starałam się ograniczyć ilość dodatków, nie dodałam kwiatów aby nie odciągać uwagi od głównego bohatera. 


A czy Wy macie dzisiaj w planach trochę poscrapować? Mam nadzieję, że trochę Was do tego zachęciłam...

Materiały użyte w pracy:

  
  


Pozdrawiam cieplutko

4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger