Kartka z tagiem w środku - tutorial

Dzień dobry:)
Jeśli jesteście fanami prac w stylu steampunk to zapraszam Was do obejrzenia mojego dzisiejszego tutorialu. Przygotowałam kartkę w trochę nietypowej formie - miejsce na życzenia znajduje się wewnątrz, na specjalnym tagu.



W naszym sklepie możecie znaleźć mnóstwo tekturek z trybikami, wskazówkami zegara itp.


Baza mojej kartki wynosi 10x15 cm razy dwa i dodatkowo 1 cm zakładki na klejenie. Na dole nie zostawiałam zakładki, po prostu skleiłam brzeg klejem aby tag nie przechodził na wylot.
Tag został przygotowany z prostokąta o wymiarach 9,5x18 cm.


Ozdobny brzeg mojego taga narysowałam a potem wycięłam nożyczkami - wcale nie musicie mieć specjalnych wykrojników. Po sklejeniu kartka i tag zostały ozdobione papierem Codex Leonardo firmy Ciao Bella.


Następny krok to przygotowanie poszczególnych elementów: odbiłam i wycięłam stempel BALTO, tekturki zostały potraktowane pastą drobnoziarnistą i pudrami do embossingu:



Tekturkę ZEGAR podkleiłam papierem aby nie zginęła w całej kompozycji:


Na tagu przykleiłam potuszowany biały papier (miejsce na życzenia) oraz gotowe trybiki. Na kartce odbiłam wzór maski IKR-03:


Kiedy pasta wyschła zaczęłam przyklejać poszczególne elementy:



W trakcie układania kompozycji okazało się, że tekturka z ósemką nie zmieści się na kartce. Staram się przygotować trochę więcej elementów aby mieć z czego wybrać dlatego nie wszystko zawsze zostaje wykorzystane:)
A tu kilka zbliżeń na gotową pracę:




Mam nadzieję, że ta forma przypadła Wam do gustu - dajcie znać w komentarzach:) Poniżej znajdziecie listę wykorzystanych materiałów:

  
   
 
Pozdrawiam Was cieplutko

6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger