Kartka z zimowym domkiem

 Witajcie moi drodzy!

Za oknem jeszcze widać resztki pożółkłych liści, mgły snują się po okolicy a ja już nieśmiało spoglądam w stronę mojego pudełka z materiałami do prac bożonarodzeniowych. To pierwsza w tym roku kartka więc stwierdziłam, że może zacznę łagodnie, od ogólnych, zimowych klimatów.

Bazę okleiłam papierem Ciao Bella z kolekcji Sound of winter. Następnie dodałam tekturkowy domek, którego dachówkami są odbite listki Cloe. Domek pomalowałam antycznym gesso firmy Cadence:



Dodałam ozdoby w postaci tekturek, wykrojnikowych szyszek i jemioły odbitej przy pomocy złotego pudru do embossingu:


Materiały ze sklepu:

 

 
Pozdrawiam Was ciepło

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger