Zawieszki na prezenty

 Witajcie Kochani

Mikołajki zbliżają się wielkimi krokami - trzeba pomyśleć o prezentach. Zawsze uważałam, że równie ważne jak zawartość jest opakowanie. Dlatego dzisiaj chciałam pokazać Wam zawieszki, którymi można przyozdobić torebki z prezentami.

Zawieszki wycięłam z papieru kraftowego i ozdobiłam stemplem Papelii przy użyciu złotego pudru do embossingu. Następnie dodałam tekturki, wykrojnikowe kwiaty i czerwony sznurek.



Dla podkreślenia świątecznego charakteru zawieszek użyłam czerwonego wosku do lakowania. Wybrałam trzy różne referentki, których wzory podkreśliłam złotym tuszem.

Użyte materiały:

  
 


 

Pozdrawiam Was serdecznie

4 komentarze:

  1. Ale świetna podpowiedź na zawieszki. Akurat mam gotowe takie wyciski lakowe od Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne maleństwa:_)) Takie drobnostki sprawiają, że efekt końcowy jest WOW:-))
    Gratuluję talentu:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger