GOŚCINNA PROJEKTANTKA-BLANKA ZYCH-RÓŻNOŚCI DLA PRZYJEMNOŚCI

Witajcie Kochani:),
dziś na naszym blogu gościmy 
Blankę Zych prowadzącą bloga

oto co Blanka pisze o sobie:
 Cieszę się bardzo z wyróżnienia mojego skromnego czekoladownika i dziękuję za możliwość zaprezentowania się tutaj :)

Mam na imię Blanka i w sieci można mnie spotkać m.in. na moim blogu - 
Różności dla przyjemności
Pokazuję tam przede wszystkim swoje prace. Przeważają kartki na rozmaite okazje, ale zdarzają się też
notesy, exploding boxy, czekoladowniki czy inne pudełka. Lubię prace "czyste" i dopracowane. To pewnie wpływ
inżynierskiego wykształcenia :)

W ramach mojej pierwszej inspiracji (już zapraszam na kolejną za kilka dni!) chciałabym pokazać kartkę
wykonaną z okazji rocznicy ślubu mojej Cioci. Wykorzystałam papiery UHK Gallery, a kwiaty zrobiłam z różowego
papieru czerpanego.



użyte materiały:
klej Magic 

 bardzo dziękujemy Blance za przepiękna inspirację
zapraszając gorąco do odwiedzin jej bloga:)
pozdrawiam ciepło:)


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger