Nasz gość - Marlena i ramka na zdjęcie

Dzień dobry!
Dziś na naszym blogu ponownie spotykamy się z Marleną. Niedawno oglądaliśmy przygotowane przez nią dwie romantyczne czekoladowniki dla Babci. Teraz obejrzymy ramkę na zdjęcie
Oto co mówi Marlena o tym jak powstawała dzisiejsza inspiracja:

Witajcie :)

Dziś w ramach gościnnego występu przygotowałam dla Was pomysł na ozdobienie ramki na zdjęcie z kwiatami 3D, którą postanowiłam zrobić w wersji wiszącej.
Przy tym projekcie wykorzystałam papiery Craft o'Clock z kolekcji "Home... sweet home", z których wycięłam różne elementy: domki, serwetki i kwiatowe bukiety. 
Ramkę na początku okleiłam papierami, następnie pod pierwszą warstwę ramki (tą z okienkiem) podklejałam od spodu powycinane elementy. Robiłam to warstwo, tak by te elementy układały się w kompozycje. 
Domki przykleiłam na spodnią warstwę (plecy) ramki, nie podkleiłam ich w całości, by móc włożyć za nie zdjęcie. Domki stały się w ten sposób "trzymaniem" zdjęcia.
Warstwy ramki skleiłam ze sobą przy użyciu 2 mm taśmy dystansującej, dzięki temu mogę zdjęcie włożyć od góry i je wymienić co jakiś czas.
Kwiatowe dekoracje tekturki zembossowałam srebrnym pudrem przed przyklejeniem ich do ramki. Następnie przykleiłam zrobione przeze mnie turkusowe (niebieskie) kwiaty z foamiranu, pod którymi dodałam listki z wykrojnika wycięte również z papierów Craft o'Clock.
Tak oto prezentuję się ramka :)












użyłam:
https://www.craftstyle.pl/pl/p/Pianka-Foamiran-30x35cm-TURKUSOWY/17489

https://www.craftstyle.pl/pl/p/Ramka-do-zdjec-KWIATY-3D-15X20-cm-/13498

https://www.craftstyle.pl/pl/p/Papier-do-scrapbookingu-HOME...-SWEET-HOME-15x15-cm-zestaw-/17683




Mam nadzieję, że Was zainspiruje i stworzycie własną ramkę, która

będzie fajną ozdobą, ale też prezentem dla bliskiej osoby na
zbliżające się Walentynki.



Pozdrawiam, Marlena

Dziękujemy za wspaniałą inspirację.
Pozdrawiamy serdecznie, życząc miłej niedzieli!

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger