OriBella - gościnnie

Witam serdecznie na blogu Craft Style, jest mi niezmiernie miło wystąpić tutaj w roli Gościnnej Projektantki.
Mam na imię Izabella,mój blogowy nick brzmi OriBella, a miejsce w którym pokazuję moje prace to Kraina Wyobraźni - http://oribella-hobby.blogspot.com/.
Z zawodu i wykształcenia jestem nauczycielką matematyki, a zwyczajnie żoną swojego męża, matką dla trójki dorosłych już dzieci i panią dla psa:) 
Bardzo lubię swoją pracę, a także góry, wiosnę, podróże i mrożoną kawę;)
Mam mnóstwo pasji, po prostu nie umiem siedzieć bezczynnie, że wspomnę origami, scrapbooking, decoupage, robótki ręczne (hafty, szydełkowanie), filcowanie, szkicowanie i wiele innych i boję się, że na tym nie koniec;) 

Taką radosną twórczość własną traktuję po prostu jako odskocznię od codzienności. Nie mam jednego, ulubionego stylu, wszystkiego próbuję po trochu, odkrywam, testuję i wciąż mi mało;)

Na dzisiejszy występ przygotowałam kartkę okolicznościową z ręcznie robionymi przeze mnie kwiatami. 









Wykorzystałam w tym celu m.in. kapitalny wykrojnik CreaLies-kwiat 

pręciki

 a kompozycję kwiatową ozdobiłam własnoręcznie wyciętymi listkami z wykorzystaniem bardzo wdzięcznego stempelka Papelii gałązka z listkami 

Cała kompozycja umieszczona jest na bazie papierów Day dream LEMON Craft-u 


Pozdrawiam,
Izabela











6 komentarzy:

  1. Piękna praca, śliczne delikatne kwiatki. Miło cię bliżej poznać Izo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Piękna, bardzo subtelna praca:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger