Słoneczny quilling


Lubicie quilling?
Ja bardzo ; jest to technika od której zaczynałam 
moje kartkowe twory. W wolnych chwilach chętnie 
coś nawijam  i sklecam w jedną całość .
Dziś przedstawiam proste w wykonaniu pudełeczko, 
a jednocześnie bardzo efektowne i pełne słonecznej energii.
Pomarańczowy i żółty kolor , świetnie skomponował się
z szarym papierem kolekcji Rustic Roses .
Możecie wykorzystać mój projekt jako inspirację
np. z okazji zbliżającego się Dnia Matki.
Serdecznie zapraszam ...
A już jutro wyniki naszego ostatniego wyzwania :)

Pudełeczko które za chwilę zobaczycie, przed metamorfozą 
wyglądało o tak :

http://www.sklep.ekaleta.com/pl/p/TEKTUROWE-PUDELKA-do-ozdabiania-PROSTOKATNE-3szt/3038

A to już efekty zwijania i klejenia ;)

 

Produkty wykorzystane w mojej pracy znaleźć można w sklepie ekaleta


3 komentarze:

  1. Wspaniałe pudełeczko, takie wiosenne, piękny słonecznik. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam CIĘ serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko cudo! Ale chyba bardzo pracochłonne... Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!!! Słoneczniki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger