Uniwersalna karteczka w letnim nastroju

Witam Was serdecznie :-)

Zawsze powtarzam, że większość wykonanych przeze mnie prac stanowi odbicie moich nastrojów, tego co mi w duszy gra, mojego samopoczucia.
Ponieważ ostatnio emanuje ze mnie szczęście, radość i wewnętrzny luz to i poniższa karteczka jest wesoła, tętniąca spokojem ale i radosnymi kolorami.

Wykonana z papierów Celebration UHK Gallery, kilku wesołych dodatków ,  całość domyka cudowna tekturka Papelia Ptaszek na gałązce.

Uniwersalna, bo takie lubię tworzyć dla przyjemności, dla samego szaleństwa scrapowania :-)









Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i zapraszam na kolejne, cudowne  inspiracje całego zespołu Craft Style !
 Buziaki :-)






W pracy wykorzystałam :

papier Celebration
tekturka Ptaszek
klej
taśmy dystansowej

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger