GOŚCINNA PROJEKTANTKA - MAJ 2016

Witajcie Kochani:),
dziś na naszym blogu 
gościmy Elę z bloga
Moje szydełkowe przygody,
która zdobyła
WYRÓŻNIENIE
w naszym Kwietniowym Wyzwaniu
Z MOTYLEM

Oddaję głos Eli:

A teraz kilka słów o mnie.
Hej, hej! 
To ja Ela a bliżej w necie znana jako karto_flana. 
Prowadzę bloga "Moje szydełkowe przygody" pod adresem http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com/
Blog ten istnieje już od 2010 r., 
wcześniej był prowadzony na bloxie, 
ale moja przygoda z rękodziełem zaczęła się dużo wcześniej. 
Jako dziecko podglądałam babcię krawcową, 
potem z mamą i ciocią poznawałam tajniki robienia na drutach,
 nauczyłam się szydełkować, a także wyszywać i tkać.
 W Liceum zwerbowano mnie do kółka plastycznego ;) 
Jestem niespokojną dusza, choć i tak dość poukładaną. 
Lubię nitki, włóczki, a także papier, kredki, ołówki, tusze i farby. 
Ostatnio odkryłam wielkie możliwości tworzenia w mixed media 
i taką właśnie pracę chciałabym wam dziś przedstawić, 
mam nadzieję, że sie spodoba. 
Pracę dedykuję mojej mamie. 
Zapraszam do wizyt na moim blogu. 
Pozdrawiam
Ela (karto_flana)





3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger