Ramka pełna kwiatów

Witajcie Kochani!
Za trzy dni DZIEŃ MATKI . Przygotowałam na tę okazję
ukwieconą rameczkę z napisem z ozdobnej tekturki
Jak to wykonałam ? zobaczcie poniżej:
zdjęcie 1- ramkę do zdjęć i jej środek oddzieliłam osobno
zdjęcie 2- na papier do scrapbokingu  craftowe marzenie - kolor niebieski
naniosłam pastą modelującą białą wzór z maski gałązki
zdjęcie 3- mgiełką kredową turkus i yellow delikatnie spryskałam  całość
zdjęcie 4- własnoręcznie zrobiłam kwiatki z papieru czerpanego i  również 
je spryskałam  mgiełkami
 Zewnętrzną część ramki pomalowałam białą farbą akwarelową,
 
Za pomocą dystansów przykleiłam ją do spodniej części. Na wierzch ramki
nakleiłam wyjęte uprzednio  z bazy motywy roślinne 
 Przygotowałam sobie również  stemplowane listki- pojedynczy i gałązki, które pomalowałam i wycięłam. Wszystkie  elementy : kwiatki, listki, motylki, napis po kolei umieściłam na ramce
zewnętrznej i wewnętrznej  w górnej i dolnej części. Dodałam sznurek biały i listki wycięte dziurkaczem ozdobnym oraz tekturowy ozdobny napis.




Użyte materiały  z naszego sklepu:
pręciki żółte
mgiełka kredowa turkus i yellow
stempel listki pojedynczy i gałązki- produkt miesiąca
stempel motyl 
tekturka napis
farba acrylowa biała
 
Pozdrawiam serdecznie:))
 
 


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger