STORCZYKI-TUTORIAL

Witajcie Kochani:),

 dziś chciałabym zaprosić Was
na tutorial
na warstwowe storczyki
z naszym Sierpniowym Produktem Miesiąca


POTRZEBNE MATERIAŁY:
* stempel storczyki gałązka duża
* bloczek akrylowy
* tusz
* papier akwarelowy
(dostępna do końca sierpnia w promocyjnej cenie:))
* kredki akwarelowe, farbki, markery,
 lub co tylko chcecie do kolorowania
* pędzelek i woda
* nożyczki
* taśma piankowa/kosteczki dystansowe


krok 1: na papierze akwarelowym odbijam
3 storczykowe gałązki,
które następnie koloruję




krok 2: pokolorowane storczyki
wycinam


krok 3: 1-wszą gałązkę zostawiam wyciętą tak jak jest,
z drugiej gałązki wycinam rozwinięte kwiaty,
z trzeciej gałązki wycinam płatki, oraz środek storczyków -
tak jak pokazane jest na zdjęciu


krok 4: wycięte elementy podklejam taśmą piankową
lub kosteczkami dystansowymi do gałązki głównej




a tu już moja gałązka
na tagu:)


mam nadzieję, ze zachęciłam Was
do zabawy warstwowe storczyki:)

użyte produkty:
klej Magic


pozdrawiam  cieplutko:)


3 komentarze:

  1. Ślicze storczyki, super pokazałaś jak je zrobić w 3D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ale tyle rzeczy trzeba mieć, nie dla mnie na teoment...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam kwiatki wg Twojego kursu: http://tiny-handmade.blogspot.com/2016/12/na-imieniny-i-goscinny-wystep.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger